22 Nisan 2013 Pazartesi

ÖYLE ÖZLENDİN Kİ SEVGİLİ...


Öyle özlendin ki sevgili..

Şimdi sana gelmek vardı..

Aşkın büyüsünü tatmadan..

Ayrılığın  acısını bilmeden..

Gözlerinde kaybolmak vardı.

Okyanus da kaybolur gibi..

Üşüyen yanları senle sarmak vardı..

Kaçıp giden zamanı durdurmak.

Öyle özlendin ki sevgili…..

Senli cümleler kuramaz oldum..

Fotoğrafına bakamaz.

Sanki çıkıp gelecekmiş gibi bakıyorsun..

Hani her gördüğümde bana güldüğün gibi..

Elin yüreğinde gözlerin bende…

Öyle özlendin ki sevgili…

Gülmeyi unuttuğum zamanın sabahındayım..

Gülmelerimi kaldırdım..

Benden başkası herkes hayran ona..

Neden mi !!!!!!!!!!!!!!!

Sen gideli bende hiç kalmadı..

Öyle özlendin ki sevgili..

Her sabah senle uyanma alışkanlığımı hiç  bırakmadım.

Her sabah sana günaydın demeyi..

Ama işte….

İçimde nedense artık matem havası var..

Gittiğin yerde içine yaşanan gibi…

İçimi yakman gibi..

Öyle özlendin ki sevgili..

Şimdilerde yokluğunun dostlarıyla yaşar oldum..

Bir kalem bir kağıt.. ( Seni yazmak unut gibi.)

Yüreğimin ince sızısı..

Nağmelerin tek notası…

Yazılamayan hikaye.. (bitmedi)

Öyle özlendin ki sevgili…………

4 yorum:

  1. Ne kadar güzel, ne kadar içten yazmışsın...

    YanıtlaSil
  2. Öyle özlendi ki..
    Belki bu özlemin büyüklüğünü bilseydi ezilirdi altında, gitmez, gidemezdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bELKİ DE ÖYLE OLURDU SEVGİLİ zÜLEYHAM HOŞGELDİN :)

      Sil