21 Şubat 2012 Salı

UMUDUMSUN YA!!!!!!!!!!!!


Yalnızlığın zülüf yansımasıydı yüzüme, yıldız bakışlı gözlerinin...Yansımaya, 



başlamadan önce ay hala suya düşüyor....


soğuk ve yabancı bir şehrin eski kaldırımlarında hızlı adımlarla hedefsiz, menzilsiz yürümek bugün yaptığım en anlamlı eylemdi.Sensiz ve cevapsız!!!!....
Ayaza kesen havada nefesim bile buharlaşmıyor oysa . Giderken içimi öyle üşüttünki öyle dondurdunki kanımı insani eylemlerim bile kayboldu.


Kaybolan tek bumuydu yani kaybolan duygularımmıydı sadece insanlığımmı hayata bağlılığımmı ideallerimmi kayboldu sanıyorsun sadece. Hayır beraberinde beni yaşatan beni hayata bağlayan umutlarımda kayboldu sensizliğin (senle)  sessizliğinde.




İnsan umutlarını nerde saklar bilirmisin yok yok bilemezsin senin umut diye başka tenlere sarılırken...Ben umudu bir çiçek gibi ; baktım, güneşe doyurdum , suladım ...içine (sen) duygular ektim..Büyüttüm..Sonra ona sımsıkı sarıldım...


Umut nedir bilirmisin umut acıdır acıyı doyasıya damarlarında vücudunun her hücresinde hissetmektir. Umut yalnızlıktır yokluktur ezginliktir umut hiçliktir aslında herkes bunu kabullenmez umut deyince ne de güzel tozpembe hayaller gelir akla oysa umut acıların rahminde can bulur umut yoklukta hayata merhaba der umut hasta yataklarında ne tohuma ne suya ne güneşe gerek duymadan yeşerir canlanır. Umut varlıkta değil insanın yokluğunda vardır yalnız yürüyen kaldırımlarda hiç te sebep yokken seni hayata bağlamak için gönderilmiş bir melek gibi gamzelerimde belirir.


İçine sığmayan tatlı gülüşlerdir..Hiç neden yokken..Dalan gözlerden sonra yüze yayılan tatlı tebessümün, Kalbin en derin yerine saklanmış yansımasıdır..Nedenini (sen) söylemeden anlatmadan...Adını söylemeye dudakların titrerken..Kapalı kelimelerde (sen)de bulmak umudu...


7 yorum:

  1. Ben umudu bir çicek gibi baktım güneşe doyurdum
    suladım içine sen duygular ektim büyüttüm yüreğine sağlık serpilim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. serpilcim harikaydı gerçekten.... :)
    sevgilerimi bırakıyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uykucum şirinem:) sevgiler tetlım..

      Sil
  3. canım çok güzel yüreğine sağlık öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Umut nedir bilirim ama en iyi bildiğim kısım sa umutların bir bir başıma yıkılışıdır.. Yüreğine sağlık serpil.. Umarım mevlam umutlarının karşılıklarını verir..

    YanıtlaSil