3 Mart 2012 Cumartesi

BENİ SENSİZ BIRAKMA


Şimdi saat sensizliğin ertesi, yıldız doğmuş gökyüzü ayaydın, avutulmuş çocuklar çoktan uyudu. Bir ben kaldım tenhasında gecenin, bir avutulmamış ben.


Elimde denizden çaldığım bir Midye var. denize o kadar uzak ki senle ben gibi ama aramızda bir fark var O 


denize hasret ben sana!!!!!









Ne mavi derinlikleri olan denizler, ne de sıcak olan çölllerde olmaktır..Yalnızlık seni bu şehirde arayıp da bulamamaktır.





Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından. ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum. Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından. Yeter artık bunca keder bunca elem!!!!!!!. Bu ne bitmez ayrılık, Bu ne bitmez hasret !!!!!!!! Kalbim oyduğun hançer bile canımı acıtmıyor, senin yokluğun kadar..


Yüreğim umulmayan yaralarla baş edemezken bir tatlı gülüşü özledi gözlerim ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel çünkü gülüşünü


“Ç0K ÖZLEDiM”…..

8 yorum:

  1. Yüreğine sağlık can serpil sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler can şayan:)) bu arada telinden sana ulaşamadım:((

      Sil
  2. canım tanıştığıma memnun oldum
    bu filim çok harika seyretmiştim
    hoş geldin aramıza
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk:)) Lezzetim:)) bende tanıştığımıza memmun oldum:)

      Sil
  3. "Yüreğim unutulmayan yaralarla baş edemezken bir tatlı gülüşü özledi gözlerim ve sen hangi alemde hangi düşlerse isen gel çünkü gülüşünü çok özledim..." Bu kadar mı çok özledin :) Öyle ya özlemek bile güzel. Yüreğine sağlık Serpil Hanım.

    YanıtlaSil
  4. Özlemek.. Çok ama çok zor bir duygudur.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet..için acır..kalbin göğsüne sığmaz..nefes alamazsın..dünya küçülür..Tek büyük özlem olur çıkar..

      Sil