8 Haziran 2012 Cuma

SAHİ SEN BENİ SEVMİŞMİYDİN.


Kocaman gönül penceremi açmıştım sana….Aşkın tam merkezinde olsun diye…Aşk dünyasını değiştirmiş yerini bulamamış…Aşkın teğet geçmiş be sevdiğim..Tam yerine oturamamış….Hala yalnızlar rıhtımındayım…Bir başıma denizi izler kendi mi avuturum..Martılara seni anlatırım..Onlar duyarlar mı bilmem..Yüzünü, gözünü..bana aşiyan yanlarını..Senle meltemlerin estiğini.Sensiz lodoslar da üşüdüğümü…Onlar da alışmış bana..Her geldiğim de rıhtıma..Etrafımda toplanırlar..Onlara simit atmam bahane…Seni anlatıyorum ya..Müptalası oldular sanki …ben gibi..


Gözüm denizde oynayan yakamozlara takıldı bir an…Öyle güzel cilveleşiyorlar dı ki!!! Koyun koyuna..İçimde acıdı..Yaram kanadı yeniden..Gözyaşlarım denize karıştı..Akan selin adı sen oldun….



Boynu büküldü dalgaların, akan gözyaşıma…Onlarda bilir yaramı..Kıyıya daha bir sert çarpar oldular..Benim acımı  paylaşırcasına…Tıpkı sen gibi …Üzülme,  ağlama ceylan  gözlerine başka ağlama yakışır ….Mutluluk gözyaşı olsun ceylan gözlerindeki …


Sahi sen beni sevmişmiydin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder