16 Eylül 2013 Pazartesi

ÖZLEMEK CAN YAKAR İŞTE

Hani seni özlediğimi söylesem, duyar mısın bilmem..Bu gün İstanbul da tam bir eylül havası var..Ruhumun sonbaharı gibi. Ne güneş çıkacağını bildi, bulutların ardından..Nede yağmur yağacağını hiçdüşünmeden..
Hadi gel artık yüreğim, nefes alamıyorum...
Seni özlerken bu kadar, hüzün çökmez yüreğe be sevdiceğim..Sonra isyan eder sensizliğe..Bitmeyen , yazılamayan sevgilere..Kelimeler neden her defasında kifayetsiz kalır..Neden seni anlatırken bu kadar, azdır..Neden seni tarif ederken bu kadar zorlanıyorum.
  Neden seni bu kadar severken haykıramıyorum...Neden havadan sudan bahsedip, Şimdi yanımda olsan, göğsünde uyusam..Kokunla uyansam, gözlerinde kendimi bulsam diyemiyorum...
 Bırak varlığı yokluğu, hadi gel biz olalım.

8 yorum:

  1. Yalnızlıkla ayrılık barışırmı? .
    Aşk bensizlikle sevişirken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlık ayrılığın yan komşusu barışırlar. Teşekkürler.

      Sil
  2. Duyar mı ? Duyar mutlaka, ama kulaklarını kapatır, duymazlıktan gelir.. Aşk işte böyle bişeydir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece duymak istediğiyle kalır..Teşekkürler cnm.

      Sil
    2. Gözünü seveyim Aşk! Sokul gözlerime.. (:

      Sil
    3. Sokulsaydı, gözde hüzün olur muydu.

      Sil
  3. Öyle bir yazmışsın ki ben de ÖZLEDİM :)

    YanıtlaSil