24 Şubat 2012 Cuma

GİT (ME)


Gökyüzünde ki hasret beni sevdi …

Ben seni sevdim….Gidişin kendime merhabamdı aslında..


Beynim de sakladığım, ruhumda gizlediğim… küçük sırrımdım ….aşikar…


Git (me)_________


Ruhum ağlasa, kalbim kanasada; beynim anlar..


Susuz yaz akşamalarına dönerim..


Benliğim sana susar….


Git (me)__________


Git gidebildiğin kadar uzaklara yanımda olmadıktan sonra sorun Olmaz ………..


Kendi dünyamda… 


Beden gitmese de ruha gitmek


Mesela karanlığa gitmek ya da gökyüzünün mavisine,
Ya da yalnızlığın kendisine, uçsuz bucaksız olanına…


Git (me)


Bir ben kalırım, hercai akşamlar da……..unuttuğun sen yanımda..


Mehtaplı geceler terk eder….ben sensizliğe ağlarım…

10 yorum:

  1. hayırlı cumalar...
    çok güzel yazmışsın...
    eline, emeğine,yüreğine sağlık...
    sevgiler...
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
  2. Unuttuğun sen yanımda öylede kalırlar yüreğine sağlık serpilim

    YanıtlaSil
  3. Keşke gitmeler olmasa :( Yüreğine sağlık Serpil Hanım.

    YanıtlaSil
  4. Gidenlerin ardından kalan olmak ne acı..

    Keşke gitmese,

    keşke bitmese..

    Selam ve Sevgilerle Serpilce...

    YanıtlaSil
  5. selamun aleyküm arkadaşlar nasılsınız.... herkese hayırlı geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOO yasin kardeşim gelmiş..A.S. Sana da hayırlı günler:)

      Sil