20 Şubat 2012 Pazartesi

SÖZ YAŞLARIM...


Eftal bir duygu arıyorum tüm kaybettiğim sevinçlerimin yerini alacak. Artık samimi olsun diyorum ayda bir gamzelerimde  beliren tebessüm. Görünmez gözyaşları akarken dolan yüreğimi boşaltacağım bir kaç sayfadan başka “” bir sen tümcesi”" kalsın  yürek meclisimde.




Oysa söyleyemediğim ne çok sözüm var. Oysa her gülüşümün altında kaç bin gözyaşı sıralarını bekliyor bir vefalı omuz bulunca dökülmek için. Suçsuzluğumu değil pişmanlığımı anlatmak için bile bir kimse bırakmadım ben, beni bilen…


Bir sen sen kal diye…

Küçücük yüreğimde kocaman yer bırakmışım sana…Çiğ tanesi düşmüş  buğulanmış gözlerime..Bir seni görüyor..Sonra bilirsin dünya kendince dönüp, sisler içinde ; hep alaca karanlığı yaşıyor kendi çapında.Dünyanın çapı da senin bıraktığın yürek kadar büyümüyor biliyor musun..!!!!!!!!!!


Temelli gidişlerin, meltemli yasını tutar oldum..Hicranlı akşamların kanar yanlarına rağmen….Yalnızlığım, deliler gibi beni ararken her sabah…Yokluk beni sarmaladı..Anne kucağında uyur gibi..Bir senin ellerin yoktu saçlarımda..

Yalnızdım…İçimin üşüdüğü kadar…Kalbimin yorulduğu kadar..Yokluğun kadar..

Artık harman edecek ne umudum….Yüzümde gamze olacak ne bir tebessümüm..Nede  her defasında arkasına sığındığım….Akan gözyaşlarım..Sensiz söz yaşlarım var…

12 yorum:

  1. biliyorum:)))))))))))))

    canım yine ayrı bir güzeldi yazı sevgi özlem dolu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))))))
      Teşekkür ederim hazanım..okuyan gözlerine sağlık:)

      Sil
  2. "Yalnızdım... İçimin üşüdüğü kadar... Kalbimin yorulduğu kadar...Yokluğun kadar..." Ne güzel geldi bu dizeler bana... İçime ayna tutan satırları okumak. Sanki yüreğimin sesiydi sizi okumak.Tebrikler kaleme. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerinize sağlık..teşekkür ederim:)

      Sil
  3. canimsin yine cok guzeldi tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim çiçeğim:)) okuyan gözlerine sağlık:)

      Sil
  4. Sevgisiz olmaz....
    "Mutlaka seversin....
    Öyle ya da böyle birini mutlaka seversin....
    İnsan olmanın, var olmanın, yaşadığını hissetmenin, bir şey olduğunun
    farkına varmanın en üst düzeydeki fiilidir sevmek. Mutlaka seversin. Sanal
    ya da gerçek birini mutlaka seversin.
    Kendini gerekli hissetmenin, anlamlı bir varlık olduğunu fark etmenin, yaşama
    sevincinin hücrelerinde dolaştığını kavramanın en üst düzeydeki sözcüğüdür
    sevgi..... Hayat bir yudum sevgidir a dostum....Muammer'ce..."
    Çok güzeldi Serpil hanım yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Sevgi çok güzeldir doğru..Teşekkür ederim muammer bey:)

    YanıtlaSil
  6. "Küçücük yüreğim de kocaman yer bırakmışım sana.."
    Küçücük yüreğime sığdıramadığım acı neden bu kadar büyük..
    Bu nasıl bir tutarsızlık?

    Yüreğine sağlık Serpil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu nasıl yalan, anlatsana
      söylesene küçücük yüreğime
      neler yaptın sen....Küçücük yüreğime sen sığarken ..
      Acın neden sığmaz ki????

      Teşekkür ederim Züleyham:)

      Sil
  7. Harikasın ne güzel yazıyorsun can serpilim
    Hep yaz mutlu ol sevgiler canıma

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim cannnn Şayan:)) seni seviyorum ablam:)

    YanıtlaSil