1 Eylül 2012 Cumartesi

EN GÜZEL DÜŞÜMSÜN SEN..


Yokluğa uzun uzun asıldım bugün..Sancılar vardı, belki de hiç tarif edemediğim..Yollar eklediğim..İçine biraz hüzün, biraz yalnızlık  katığım..Bitmeyen sancım;
Bak !!!! sensizliğe müptela olmuş…Çıkmışım yola..Heybem de bir parça sevgin, bir parça aşkın var…Gözlerini gözlerime çakmışım..Yüreğini yüreğime ekmişim..kokunu taaa ciğerime çekmişim….
Gözyaşlarıma hakim olamıyorum ne olur kız onlara….Her damla sen  saçıp gidiyorlar..Benden senden kopmak istemiyorum ki!!!!!!! Neden  anlamıyorlar..Galiba onlar..Yüreğime uyuyorlar..Yüreğimin acısı onlara ilham oluyor….GİTME(SEN)SEM……. olmaz mı??????
Heybem giderek ağırlaşıyor..Bu nasıl yolculuktur..Her adım, daha bir ağır konduruyorum  seni… yüreğime..Gece karanlığındayım, yıldırımlar çakıyor gözlerimde..Etrafı ancak öle görüyorum….Bir sen yoksun hep karanlık var..
Dizlerim titriyor.Uçsuz bucaksız karanlıkta yalnız kaldım…Yine ellerimden tutar mısın….Yollar çok uzun dayanamıyorum..Bir seni düşte görüyorum, bir de bana gülen gözlerini..Hayale koşuyorum….Ne kadar beni benden götürürmüş serabın bile..Sana sarılır gibi sarıldım karanlığa…Yürüdüğüm toprak, taşlar imrendi sarılışıma….Onlar bile inanamadı…Sanki sen vardın ben sana dokunuyordum..Önce kokunu içime çekiyorum..Teninin sıcaklığı sarıyor sonra..Ellerin saçlarımı tarıyor..Ben sadece yüzüne dokunup…Elimi kalbine koyuyorum….Her kap vuruşun beni mi çağırıyor diye…Bak ismimi heceliyor….
Ne mutlu oluyorum bir bilsen..
Çıktığım yalnızlık yolculuğumda en güzel düşümsün…
http://www.duyguevi.com/?p=3105

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder