3 Eylül 2012 Pazartesi

KENDİME KIZIYORUM İŞTE...


Yokluğunun kaybolmuş zamanlarına, küsüp ....bırakıyorum kendimi...Yorgun zamanlarımın en yalnız  bir o kadar  yalanların yaşandığı zamana..Yanımda bir şeyler eksik...Arayıp bulmaya çalışıyorum..sonrasında...Yüreğimde ki terkediş hikayesi öyle bir burkmuş ki!!!!!!! içimi....Kalbim tamir olunmaz bir acıyla mücalede ediyor..
Mücadele ediyorda hep kaybediyor..
Ne yeri ne zamanıydı gidişinin.Yüreğimi yakışının..
Ey benim gönül limanım sende gittin ya..Şimdi ben  nasıl sığdıracağım üçyüzaltmışbeş günü bir yıla..Günler geçmez..Dakikalar oynar yerinde..Akrep ,yelkovanı  heep kovalar..Sanki ikisinin oyunu zaman..
Yokluğuna bakıp..kendime kızıyorum..Neden bu kadar sevdim ki..Nedeni ni!!
niçini ni !! yargılamadan..Hep uzaklarda olacağını bile bile..Hep düşlerde kalcağını bile bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder