24 Kasım 2012 Cumartesi

AH BİR GELSEN...



Gözlerim daldı yine senin geçtiğin o caddeye…

Taze bahar kokuları gelir gibi yüreğime yüreğime…

Bir seni sevişim bir de baharları…

İnce meltem dokunuşları gibi…


Seni her gördüğümde başka dünyalarda olurdum…

Bakışın, saçların, gülüşün hiç kimseye benzemezdin..

Belki de ben benzetmek istemezdim..

 ne varsa aradığım sende buldum

Her karşılaştığımızda ki kalbimin çırpınışları..

Senin ruhumun derinliklerine bakman….

Sadece bakman….

Gidişin gibiydi sanki…

Giderken mevsim sonbahardı…

Ağaçlar yapraklarını…ben kalbimin kırıklarını döküyordum..

Akşamlar!! hasret akşamları olmuş içime oturmuştu…

O caddenin her geçen gölgesinin yüzünde.. seni aradım..

Dedim ya sen kimseye benzemezdin..

Belki de ben benzetemezdim…

Konduramazdım!!!!!

Senin yüzün ,sesin, kokun bambaşkaydı…

Bambaşka içimde yaşadığım “can”..!!!!

Yürek sustu…Kalp durdu…

Nevbaharlarım açmaz oldu…

Ahhhh!!!!!!! Bir gelsen….

Dünyaya bahar gelmiş….Gönlümede gelse….

Bir “sen” olsan..Sadece “SEN” OLSAN”….
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder