23 Kasım 2012 Cuma

ONGÜN OLSUN SENLE OLSUN


Bu gün diye başlasam mı diye düşündüm. Kararsızım.Ama başlamak istiyorum.Kalbimi beynimi kemiren kurttan kurtulmam lazım. Bilmem okuyanınız varmı. Elif Şafak AŞK isimli kitabını. Orda şems ve mevlanadan mesneviden, şemsin kırk kuralından bahseder.İkili anlatımla da emma adlı bir kadın ve aziz den bahseder.Ya ortasındasındır AŞK’ın merkezinde; ya da dışındasındır.onaların ki öle başlar.Azizin hikayenin sonuna doğru ölümcül bir hastalığı vardır.Ve en sonunda ölür. 
her neyse kitap da öle. Benim birtanem de farklı bir hastalığın içinde ama ölümcül değil. (Allah a binlerce kez şükürler olsun.bunu bütün kalbimle söylüyorum.) Onun ki imkansızdı ama benim bitamin öle değil.
”Zira her ne kadar başkaları aksini iddia etse de aşk dediğin bugün var yarın yok cici bir histen ibaret değildir” Onun için mücadele edeceğim.hem sağlık hem de uzuuuuuuuuuunnnnn bir hayat için..
”Sen,sen ol kelimelere fazla takılmaAşk diyarında dil zaten hükmünü yitirirAşık dilsiz olur” Ona ne alışırsın nede alabilirsin. O senle hep vardır. Sadece yaşayacağın insan karşına çıkana dek..”Ya aşkı öğret bana ya da aşkın yokluğuna üzülmemeyi”  Şimdi ben senden uzak nasıl olayım. Sesini duymadan, elini tutmadan, teninne dokunmadan.”İnanç aşk gibidirİspat şstemez.Mantıksal bir açıklama beklemez.Ya vardır,ya da yok” ”Rüzgarla gelmedim” demişti Şems,”ki rüzgarla gideyim senin hayatından!.söle nasıl gideyimmmm..Sen vazgeçersen ben gideyimmm.
”Beni sevebilir misin?” diye sordu
”Seni zaten seviyorum” dedi Aziz gülümseyerek
”Ama daha beni tanımıyorsun bile”
”Seni tanıyorum” diye üsteledi Aziz emin bir sesle
”Benimle ilgili bilmediğin o kadar çok şey var ki”
”Seni tanımam için çok şey bilmeme gerek yokSenin özünü görüyorum” dedi Aziz
Ve Ella bu cümleyi bir yerden hatırladı.Sanki ağzından çıkan kallavi cümleler beklemediği anlarda ona geri dönüyordu.Çember gibiydi hayatNe verirsen aynen iade ediyordu.Çılgınlıktı bu!
Bırak bu çılgınlık hem sende hem ben de olsun..Bırak herşeyi zaman hediye etsin..Bırak duyguların bir volkan  misali  taşsın yaksın.. Diyorum ya sana 10 GÜN OLSUN SENLE OLSUNN.. (27 ekim 2011)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder