12 Aralık 2012 Çarşamba

BEKLEMEK VE KAVUŞMAK



Sevmek nedir biliyor musunuz?
Âşık olmak canından bir parça olduğunu hissedene kadar aşık olmak nedir biliyor musunuz? Bilmiyorum ama 
Sevmeyi sevilmeyi beklemeyi ve kavuşma ümidiyle yaşamayı bilen biri olduğumu biliyorum seviyorum çünkü sevdiğim gibi seviliyorum 
Bekliyorum çünkü insan geleceğini, hayatını beklemez mi?
Onu aydınlatacak olan ışığını beklemez mi?
Kavuşma ümidiyle yaşıyorum çünkü elbet bir gün gelecek ve kavuşacağız gecelerimi aydınlatacak hayali yerinde kendisi olacak aşılması imkânsız gökyüzünde yıldızların yanında olacağız
İnanarak yaşıyorum gün gelecek yanımda olacak
Sevmek bu işte delicesine geleceği günü sabredip son nefesine kadar beklemek 
Dayan gönlüm bu da geçecek, geçecek ve gelecek elbet
Dayan gönlüm gün geçecek o gelecek elbet...
(ALINTIDIR)

2 yorum: