2 Ocak 2013 Çarşamba

DEDİM YA...


Suçluyum hakim bey../.. orantısız aşk yaşamışım..

Ben yüreğimde sevgiyi yaşatırken…/…o kendini sevmiş..

Ben onun gözlerinde hayale çıkarken../… o sadece kendini götürmüş..

Zaman hiç geçmesin yanında derken…/….o zaman nasıl geçerse geçsin demiş..


Dedim ya!!!!!!!!!

Suçluyum hakim bey…/…orantısız aşk yaşamışım…

Ben görmediğim her an kalp sancıları çekerken…/… o hiç olmamış…

Ben her yağmur damlasının dansında onun haykırışını duyarken…

Oysa ıslanmaktan korkmuş…

Ben ne zaman seviyorum desem…/…Kalbim hep boşmuş…


Dedim ya!!!!!!!!!

Suçluyum hakim bey…/.. orantısız aşk yaşamışım..

Ben onda dolu dolu yaşarken…/…O beni bırakıp çoktan gitmiş..

Ben onu gecelerle dertleşirken…/..o  gecelerini başkasıyla yaşamış..

Ben ona aşk demişim …/.. o sadece bakmış….

Dedim ya!!!!! 

Suçluyum hakim bey../…orantısız aşk yaşamışım…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder