9 Nisan 2012 Pazartesi

BİR SENLE…


Alaca karanlığında seni sevdim, şehrin ışıklarında…


Işıklar sana benziyordu, bir yanıp bir sönen….

Neden mi sana benziyor?????????


Hani sen gibi bir vardın…..bir yoktun….


Bir gelirdin ….ve hiç kalmazdın….sadece gelişine sevine bilirdim…


Ve…….


Ben yine yalnız…uzaklarda gözlerim..sensizliğe bakar gibi..


Koskoca İstanbul.. .. beni mi dinliyor…Bak seni anlatıyorum işte…


Kimileri yalnız ben gibi..kimileri sıcaklığında sevdiğinin İstanbul gibi…


Martılar bile yalnız değil..Koyun koyuna sarmışlar birbirini..


Görür her şeyi kalbim susturamam, isyanları…..


BİR SENLE..





Bir ben mahsun bir ben yalnız….içim üşür , kanım çekilir…


Tutmaz ellerim…… Ben yine susuz…


Bir nefes senle doyarım…Ağlayan kalbime yudum yudum…

6 yorum:

  1. Hani sen gibi bir vardın bir yoktun
    Çok güzeldi serpilim yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Serpil artık gülümse arkadaşım, güzel şeyler yaz artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir iyileş bak sana nasıl güzel şeyler yazacağım:)

      Sil
  3. ozlem acisi ! guzel bir ifade guzel bir uslup, guzel bir siir ;)

    YanıtlaSil