27 Nisan 2012 Cuma

YAKAR YÜREĞİMİ..


Bu sabah inceden sabah ayazı ile uyanı verdim..Üşümüşlüğüm ayazdan mı (senden mi) o muamma..Camımı açtım bir nebze (sen) nefes alayım diye..Koskaoca,  dünyada  hiç nefes kalmamış  can..


Yalnızlığım içime oturdu hiç kalkmamacasına….Sonra yavaşça sen hayali geldi gözlerimin önüne…Takatim yok (sensizlikten) hiç gitmek istemiyorum bir yerlere….Sana baksam..Ve ölylece kalsam..Zaman akıp gitse ayaklarımın altından..Saçlarıma aklar düşse bir bir..Yüzüme bir kaç kırışık..Ellerim titrese, titreyen ellerimde yalnız sen olsan..Ve ben sadece yine sana bakakalsam..







Ömür dediğin bir film şeridi gibi geçerde..Başrollerde yalnız sen ve ben olsak…Baktığımız her karede birbirimizi görsek..En güzel aşk hikayeleri bizim için yazılsa..Ve sadece sen olsan..Ve ben sana bakakalsam..


 Bak yine !!! sen  yoksun…Hayat başını almış gidiyor..Bende ayrı figüran hayat filminde..Ayrı bir köşede yalnızlığı oynuyorum..Bunca insana inat..En çok sahilde oturan sevgililere takıldı gözüm…Onlar herkesi unutmuş..Sevgilisinin gözlerinde mehtaba dalarken, sevdiğinin saçının her telinde ayrı bir koku bulur gibi , okşayışı….


Kalbim daha da ayrı bir burkuldu..(Sen) Saçlarımı hiç böyle sevmişmiydin…”SEN” gelince aklıma, daha bir yıkılır oldum be cannn..


Özlemek bu kadar mı yakar yüreğimi..


1 yorum:

  1. Başrollerde yalnız sen ve ben olsak yüreğine sağlık can serpilim tüm güzellikler seninle olması dileğiyle

    YanıtlaSil