23 Ocak 2012 Pazartesi

________BEN BENDE BİTTİM___________



Gönlüm ayrı bir üşür oldu..
________artık sen(siz)li cümleler kurmaktan..
Kalbim volkan olur___taşar….
Hemde  ne taşmak,geçtiği gittiği yeri yakar.. 
_________en çok kızdığı da sen(siz)li cümlelerin oluşuydu..
Başımı her kaldırdığım da gökyüzüne_________
Çoban yıldızı göz kırpar……….Bakma!!!!!!!!
Yok ki artık yanım da________bak yalnızım……
Gözlerim yıldız yıldız değil ki…..
Gecenin _________karanlık mateminde…..
Neşe, mutluluk, gülücük toplayıp valizlerini…
Gitmişler yanımdan_________boynum bükük..
 Benim sevdasın bencil________yüreği sağlam sevdiğim…
Bana esecek bir nefes rüzgarın  damı kalmadı…
_______Geride kalır ,arkamdan bakar diye hiç mi düşünmedin……
Gittiğin, kaçtığın ben miydim……
Ben sende  yoktum ki….
______________Ben bende bittim…..

..

2 yorum: