31 Ocak 2012 Salı

YOKTUM YAA..


Yalnızlık geceyi bekler, tüm hüzünlerle birlikte, uyuyamadığımız zaman..yatağımıza girip bir türlü dolduramadığımız  hayatımızda  ki boşlukları geç saatte içilen bir sigaranın gölgesinde dolduru veririz..
Biraz masum biraz öfkeli..her şey de biraz yalnızlık biraz hüzün vardır..Kocaman boşluğu dolduramadığım anlarda…
Uzar gider geceler doğmaz güneşler..En çok da senli rüyaları sever oldum..Kainatta başka bir şey kalmamış gibi hep seni düşünür oldum..Artık senli rüyalar mı …hülyalar mı seçemez haldeyim..Her elimi uzattığımda, dokunduğum sensin….her karanlığa baktığımda gördüğüm göz..”SENDİN” Artık karanlıklarıda bir başka seviyorum..Güneş doğmasa olmaz mı..Güneş her doğduğun da gözlerin kayboluyor..Ben gündüzlerde hep yalnız kalıyorum..Şiir sözlüm______sana hasretim..
Biletimi karanlıklar ülkesine kestirmişim haberim olmadan..Gözlerin çağırdı belkide beni oraya..Hep sende kalayım diye..
Yaşamak sana inat, yokluğuna inat yaşamak..Azar azar eriyip yok olmak gibi..Eriyen kar tanelerine benzedim..Çabucak üşüttürmeden, hissettirmeden..

9 yorum:

  1. yokluğuna inat yaşamak yaşa serpilim her şey gönlünce olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Ne olur bir günde mutluluğu yaz :) Hep öfke,hep sitem,hep hüzün... Yüreğinden kaleme başka düşmez mi:( Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Olanı yazıyorum yusuf bey:(( Başka olmayanı yazamam:((

    YanıtlaSil
  4. Yusuf beye katılıyorum Serpilim :))birazda mutlulukyaz ..hüzün hepimizde var hüznümüzü seviyoruz...sevgiler canısı

    YanıtlaSil
  5. selamlar,blogspota hoşgeldin sevgili serpil,hayırlı uğurlu olsun,ben eski blogcu anne eli gibi,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler anne eli gibi:))Hoş buldum..

    YanıtlaSil
  7. Serpil hanım :))
    Dostlara katılmamak mümkün değil... ve bu arada şu çizgileri hayırlısı ile bi kaldırsan varya :)

    YanıtlaSil
  8. Becere bilirsem kaldıracağım muammer bey:)

    YanıtlaSil