23 Ocak 2012 Pazartesi

OLMAZSA OLMAZ (IM OL)..


 Umutsuzluğu ihraç eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya çekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini çoktaan çektım, seni öldüreli çok oldu. 

Çek git…?
Yalancı bahara bırak yarınlarını ve seni sabahlara dek ağlatan ne varsa hepsini inkar et.( gönlümü hep sonbahar da bırakma, ilkbaharım olda gel)

Gidebilecek misin?
Dönülmez yollar yoktur ….bilirsin.Yine bilirsin ki dönüşün geç kalmışlığında saklıdır dönülmezlik.( çıkmaz sokaklara gir.oçıkmaz sokak ben olayım)
Git…!
Kaçışın bir kurtuluş olmadığını bilerek çekil ufkumdan Hüzün ruhun alfabesidir… Kelimeleri de götür….(hüznü bende bırakma,yapamam)
Dur…!
Biraz daha kal ve dinle, son sözlerini kararan yüreğimin.
Öncekiler gibi yapacak kül tablasına gömdüğün hayatları düşünüp pişman olacaksan hiç gitme…!(Kal yanımda, söndürmeyeyim hayatı birer birer)

Bekle…..!
Öldürdüğün ruhun ve çürüttüğün bedeni gör……
Gözlerinde yıldızları gördüğün….ruhunda yaşadığım dediğin..Sönmüş volkan gibi gözleri…kanı çekilmiş dudakları…yaşama isteği kalmamış…beni terk etmiş ruh, sana yabancımı geldi???…..(Yalnızım çok yalnız)

Gitttttttt…(me)….
İsimsiz kaldığım bu kayıp şehirde, kaybolayım.(tut ellerimi, bırakma)..gitttt..(me)  çürümüş bedenim can bulmasın, ruhuma hayat dolmasın..(gökkuşağı renkleriyle boya beni,yeniden sev ruhuma can olsun)……..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder