23 Ocak 2012 Pazartesi

NERDESİN..


Özlem yakarsa yüreğini ve acı çekersen hasretten beni an! Çünkü ben içimde yüzbinlerce özlemimle her gün seni yaşıyorum, seni delicesine özlüyorum, sana doyamıyorum…….Ellerim boş..Boynum bükük kalıyor..
Özlemek seni, yanlızca seni özlemek, uzayan gecelerde seni beklemek Üşüyor ellerim, yüreğim üşüyor, gözyaşlarım düşüyor gecenin orta yerine Zaman geçiyor, çığlık çığlığa yarıyor sessizliği hasret!….İşte bugün bir gelsen diyorum..Çığlıklarım dinsin..Arkadaşım hüzün gitsin..Bir tek sen ol istiyorum…

..


4 yorum:

  1. teşekkür ederim birtanem:))

    YanıtlaSil
  2. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle:)
    emeklerinize sağlık.
    bayıldım paylaşımlarınıza..
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama.
    kucak dolusu sevgi eşliğinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) sevgiler bende sizi takip edeceğim:)

      Sil