23 Ocak 2012 Pazartesi

SEVECEKSEN


Seni düşünüyorum bilmiyorum neden
Ey sevgisiyle gönül bahçeme sevgi tohumunu eken
Nesîm-i seherden daha âheste;sen gül ben diken
İmkânsız mı sanırsın aşk için sevda için hasret çeken.
Çoklukta teki; teklikte çoku görüyorum senden
Ortaya çıkan eşsiz, emsalsiz, olağanüstü güzellikler, 

hepsi cazibenden
Kendimden geçiyor, haz alıyorum seyrederken.
Seni düşünüyorum bilmiyorum neden
Ey sevgisiyle gönül bahçeme sevgi tohumunu eken
Vazgeçer mi hiç delicesine seven
İmkânsız mı sanırsın aşk için sevda için hasret çeken
Yarim ol dostum ol sevgilim ol; 

istediğim tek şey, sev gerçekten
Ortaya çıkan eşsiz, emsalsiz, olağanüstü güzellikler,

hepsi cazibenden
Rüzgâr savurup atamaz, yağmur silemez seni benden
Unutma ki emanet taşıdığımız bu can bu beden
Madem yaratılmış aşk-ı muhabbet ile; 

sevgi için sev seveceksen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder