26 Ocak 2012 Perşembe

BENLİĞİMİ KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR...

Resim yazısı ekle
YOKSUN YA....BENLİĞİMİ KAYBETTİM..

Sana çöl sessizliğinin dilini sabrın alfabesini öğreten gecedir yine öyle bir gece...Gecenin geri ka...lanını elimde tutuyorum bir geceden ne beklenirse onu
bekliyorum...Zira insan yalnız kaldığında gecenin sırrını çözer
,gecelerde ruhun gözlerinin açıldığını büyüdüğünü söylerler.Daha bir çok
şey yazılır çizilir bu ne ilk...... nede son gecedir bir gece diğer bir gecenin arkadaşıdır bakalım bir ge...ce daha var olucakmıyız ?.Bir gece hüznü daha !!!bitti ömürden yol yoldaş varmıdır desem gecelerde ? Kendinizi iyi bakın gibi değil bir '' ANNENİN '' çocuğuna baktığı gibi kendinize bakın...Ben benliğimi kendimde kaybettim..Çözdüğüm ne gecenin sırrında nede nede çölün susuzluğunda..Kendimi sevemedim belki de başkalarını düşünmekten..Benden ben vermekten..Bitmiş tükenmiş benliğime bir ben yok mudur. BEN verecek..Aşkımı, sevgim, kalbimi, duygularımı, düşüncelerimi, benliğimi kaybettim. HÜKÜMSÜZDÜR.....

4 yorum:

  1. Çok güzeldi yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. BEN verecek..Aşkımı, sevgim, kalbimi, duygularımı, düşüncelerimi, benliğimi kaybettim. HÜKÜMSÜZDÜR.....çok güzeldi canım:))teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim gönülden damlalr:)

    YanıtlaSil
  4. ben teşekkür ederim hazanım:))

    YanıtlaSil