27 Ocak 2012 Cuma

BEN SENSİZLİĞE ALIŞAMADIM Kİ!!!



Kar yağıyor yüreğime ..bilmiyorsun..
Gökten melekler bir bir karları kalbime taşıyorlar..
Kalbim üşüyor...Sevgi buz tutuyor.....içimde kocaman bir boşluk..
Ne yapsam sevemiyorum artık...Sadece bakıyorum..Dalan gözlerle uzaklara..


Ah bir gelsen....Buz tutmuş yüreğimin, yeni yelken açmış..taze aşklara gebe..
Hiç bahar gelmez oldu yüreğime sen yoksun diye..hep karakışı yaşıyorum..
Kar taneleriyle...
Sensizim................içimde kocaman bir boşluk..
Hani diyorum, yeniden gelsen, önce ilkbahar olsa sonra....kalbim...
Tüm sıcaklığıyla yazı yaşasa..Kalbimin buzları erise..Yeniden kalp atışlarımı duysam...
Yine sen olsan , bu kalp sana atsa....
Bak yine gönlümün fırtınasında boğuluyorum..sana hasret..isyankar...
Aşk ruhumu acılar ile öptü..bedel olarak seni aldı benden..
Sen bende o kadar değerliydin ki.....ağırlğınca aşk ediyordun..
Yudum yudum can bulup, teninin kokusuna hasret kaldığım..
Dünya bana artık hiç tatlı görünmüyor....gözlerim senle mühürlenmiş..
Sadece yokluğuna sarılmış..Ellerimse elinde kalmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder